לילה לבן בעמל הולץ בסימן "חיים באחדות, מכבדים ייחודיות"

תלמידים משכבת ט', הורים רבים ומורים זכו לחוות יחד בלילה מיוחד חיים באחדות מכבדים ייחודיות, מלא בחוויות בתיכון הרב תחומי עמל הולץ חיל האוויר. 
כל כיתה התחלקה לארבע קבוצות, שהשתתפו במשימות מעניינות ומעשירות, יצרו יצירות מדהימות והביאו לידי ביטוי שוב את כישרונם הייחודי. בסוף כל חלק נפגשה הכיתה למשימה גדולה כיתתית אותה הציגו בפני חבר השופטים באולם ההרצאות של בית הספר. 
תוך כדי כך דיברו על נושא חשוב מאין כמוהו. 
התרגשנו כולנו כשכל תלמידי השכבה עלו לשיר את השיר שווים בשפת הסימנים.
במהלך הלילה נהנו כולם מאוכל טעים ומאווירה מיוחדת של שיתוף פעולה, צחוק והנאה וגם כמובן מחוויית למידה בדרכים כיפיות ויצירתיות.
לאלבום התמונות המשותף של הלילה הלבן לחצו כאן
לדף הפייסבוק של הלילה הלבן לחצו כאן

מנהלת בית הספר שרית מלמד  כתבה: "זו השנה השלישית בה קיימנו בהצלחה רבה, פעילות חינוכית לאורכו של הלילה עם שכבת ט׳-תלמידים והוריהם.
התוכנית הערכית-חינוכית שנבנתה בכוחות פנימיים היתה מאתגרת, חוויתית וכיפית, היה זה ״לילה לבן״ מוצלח במיוחד. קצרנו שבחים רבים מההורים, מהתלמידים ומד״ר רמי אמיתי נציג פדגוגיה-רשת עמל. הוכחנו שוב שעם הצוות המקצועי, האיכותי, היצירתי והמסור של הולץ ניתן לחוות למידה בדרכים כיפיות ויצירתיות, להעשיר את ידיעות התלמידים במסגרת ביה״ס מעבר לתוכנית הלימודים של משה״ח, ובו בזמן ליצור חוויה משותפת המחברת בין התלמידים, ההורים והצוות החינוכי.
שת"פ מלא של כולנו גם הפעם איפשר לנו לצאת מגבולות הנורמה ולהעניק לתלמידי ביה״ס את הטוב ביותר.
בהזדמנות זו אני רוצה להביע את תודתי והערכתי הרבה למורים והמדריכים הרבים שהתגייסו להצלחת הלילה הלבן, משלבי התכנון המדוקדק ועד ליישום בפועל. כלל לא מובן מאליו שלמעלה משלושים אנשי צוות מורים ומדריכים בילו את הלילה בהולץ ונהנו.

תודה מיוחדת שלוחה לאורית להב, לשימי בליתי ומוטי פרץ על מקצועיות בלתי מתפשרת ונתינה שאינה מובנת מאליה להצלחת הלילה הלבן.
גאה להוביל צוות שכזה!" 

נפגש בלילה הלבן הבא בשנה הבאה, ועד אז בהצלחה בימים הפתוחים של בית הספר שהחלו השבוע!