ימים פתוחים ברב תחומי עמל הולץ- לא מה שחשבתם

ימים פתוחים ברב תחומי עמל הולץ- לא מה שחשבתם: מיומנויות 2030 – למידת חקר תוך כדי מישחוק.

במסגרת פרויקטים של יזמות וחדשנות אותם מובילה רשת עמל הוצא לרב תחומי הולץ להצטרף לפרויקט וונדרינג- למידה מבוססת מיקום. התלמידים התלהבו והחליטו שכך ירשמו השנה התלמידים החדשים להולץ. נבחרת מתלמידי כיתות ט' ו י', נרתמו למשימה, מתוך מקום של חיבור לבית הספר, והחליטה לקחת חלק ברישום הדור הבא של בית הספר. התלמידים אספו חומרים, תכננו פעילויות ואחר כך למדו להכניס אותם למערכת הוונדרינג.

לאחר שהמשחק היה מוכן יזמו יום מיוחד בו הדריכו את חבריהם ובדקו את כל המידע והפעילויות שבתחנות. בעיקבות כך ביצעו התלמידים שינויים ו… המשחק היה מוכן.

לאתר המשחק של הרב תחומי עמל הולץ חיל האוויר

קישור לאלבום תמונות הכנה ליום הפתוח– צוות התלמידים בהכנה לימים הפתוחים בחדר היזמות שבהולץ.

בימים הפתוחים הגיעו תלמידים רבים לבית הספר וכ- 70 שחקו במשחק. לאחר מכן נרשמו בצורה מסודרת לבית הספר. הורי התלמידים התלהבו מהמשחק והצטלמו עם ילדיהם בתחנות.

התלמידים העידו כי נהנו מהמשחק, וההסבר על בית הספר היה קל יותר. כתבה לנו ליזי מכיתה י': "הימים הפתוחים בבית הספר היו מדהימים. הרחבתי את הידע שלי על בית הספר בזכות האפלקציה ונהנתי מאוד להעביר דרכה את הסיור לתלמידים החדשים." בהמשך מתכננים התלמידים שיפור של הפעילויות בתחנות.

מנהלת בית הספר, שרית מלמד: "היה מרגש לצפות בתלמידי בית הספר,  עם ניצוץ בעיניים, יוצרים תוך כדי משחק, תחנות חוויתיות עבור מבקרי בית הספר, ותוך כדי תהליך המשחוק לומדים על בית הספר ועל חיל האוויר מתוך החוויה, בדרך חדשנית .